اقدام شایسته و قابل تقدیر شهرداری قائم شهر در خصوص اعزام افراد بی سرپناه به مشهد مقدس

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر گزارش تصویری 1401/1/17 1678 بازدید 0 نظر
اقدام شایسته و قابل تقدیر شهرداری قائم شهر در خصوص اعزام افراد بی سرپناه به مشهد مقدس

شب گذشته 16 فروردین 1401در اقدامی زیبا و شایسته از سوی شهرداری تعداد ۱۰ نفر از افراد بی سرپناه که شب‌ها را در گرمخانه شهرداری سپری می‌کنند جهت زیارت مرقد مطهر ثامن الحجج امام رضا علیه السلام به مشهد مقدس اعزام شدند .


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر ، شب گذشته 16 فروردین 1401در اقدامی زیبا و شایسته از سوی شهرداری تعداد ۱۰ نفر از افراد بی سرپناه که شب‌ها را در گرمخانه شهرداری سپری می‌کنند جهت زیارت مرقد مطهر ثامن الحجج امام رضا علیه السلام به مشهد مقدس اعزام شدند .
فرماندار محترم شهرستان ، مهندس کاظم علی پور شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر در ساعت ۱۱ شب به گرمخانه شهرداری مراجعه کردند تا این عزیزان را بدرقه نمایند.
مهندس کاظم علیپور با تبریک فرارسیدن سال نو و آغاز ماه مبارک رمضان به شهروندان بیان داشتند:در سال ۱۴۰۰ شهرداری قائم شهر با حمایت های ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر اقدام به تجهیز گرمخانه شهرداری با ظرفیت ۳۰ نفر برای آقایان نموده و در حال حاضر ۱۲ نفر در این  گرمخانه مستقر می باشند .
شهردار قائم شهر در ادامه افزود: یکی از آرزوهای این عزیزان سفر به مشهد مقدس بود که با حمایت‌های اعضای محترم شورای اسلامی شهر امشب این کار انجام شد و انشاءالله این سفر معنوی موجب تغییر و تحول عزیزان بی سرپناه شده و این افراد بتوانند به زودی به آغوش جامعه و خانواده بازگردند.