پرده برداری مهندس کاظم علیپور شهردار قائم شهر از پروژه های عمرانی و خدماتی آتی در جلسه شورای اسلامی

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر گزارش تصویری 1402/4/7 1676 بازدید 0 نظر
پرده برداری مهندس کاظم علیپور شهردار قائم شهر از پروژه های عمرانی و خدماتی آتی در جلسه شورای اسلامی

مهندس کاظم علیپور در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان برگزار شد حضور یافته و به ارائه گزارش عملکرد و پروژه های آتی شهرداری پرداختند.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قائم شهر، مهندس کاظم علیپور صبح امروز ۵ تیرماه ۱۴۰۲ در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان برگزار شد حضور یافته و به ارائه گزارش عملکرد و پروژه های آتی شهرداری پرداختند.

مهندس علیپور در ابتدای سخنان خود به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید و حمایت های همه جانبه شورای اسلامی شهر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کردند و افزودند: در جهت رفع نیازهای ناوگان موتوری شهرداری و نوسازی ماشین آلات اقدام به خرید از شرکت های داخلی نمودیم که به نوعی صرفه اقتصادی و کاهش هزینه برای شهرداری را در پی داشت.

شهردار قائم شهر با اشاره به اهمیت ویژه خدمات عمومی به مردم اظهار داشت: در حوزه خدمات شهری تجهیزات مکانیزه و به روزی خریداری کردیم که با تحویل آنها به شهرداری تحولی در نظافت و بهداشت شهر رقم خواهد خورد.

وی افزود: در بحث عمران و آبادانی با همت شورای اسلامی شهر به زودی شاهد آیین کلنگ زنی ۱۰ پروژه عمرانی در سطح شهر خواهیم بود.