پیام مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر به مناسبت حماسه ۹ دی

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر پیام شهردار 1399/10/9 2429 بازدید 0 نظر
پیام مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر به مناسبت حماسه  ۹ دی

9 دی تجلی بصیرت مردم و رجعت به اهداف عالی انقلاب اسلامی ایران است. ملّت غیور و بصیر ایران اسلامی، در طول 4 دهه انقلاب، حوادث و رخدادهای بسیاری را تجربه نموده اند که با توجهات حضرت امام عصر(عج) و رهنمودهای پیر خمین و مقام معظم رهبری و به برکت خون پاک شهیدان در تمامی دوران برهر گونه فتنه و نفاق فائق آمدند.


‌‌بسم الله الرحمن الرحیم

«وَاتَّقُواْ فِتْنَةً لاَّ تُصِیبَنَّ الَّذِینَ ظَلَمُواْ مِنکُمْ خَآصَّةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ»
و بترسید از فتنه ای که تنها ستمکارانتان را در بر نخواهد گرفت و بدانید که خدا به سختی عقوبت می کند

9دی تجلی بصیرت مردم و رجعت به اهداف عالی انقلاب اسلامی ایران است.
ملّت غیور و بصیر ایران اسلامی، در طول 4 دهه انقلاب، حوادث و رخدادهای بسیاری را تجربه نموده اند که با توجهات حضرت امام عصر(عج) و رهنمودهای پیر خمین و مقام معظم رهبری و به برکت خون پاک شهیدان در تمامی دوران برهر گونه فتنه و نفاق فائق آمدند.
اینجانب ضمن گرامیداشت این حماسه مردمی، به عنوان خدمتگزار شهروندان ولایی و انقلابی قائم شهر، بار دگر ضمن تجدید پیمان با آرمان های مقدس و الهی انقلاب و امام راحل(ره) و تجدید عهد با مقام معظم رهبری انزجار خویش را از دشمنان ذلیل  انقلاب  و امت اسلامی اعلام داشته و متعهد می گردم در راستای اعتلای  ایران اسلامی از هرگونه تلاش و کوشش دریغ ننمایم. 

 

عباس صالح زاده 
شهردار قائم شهر